petak, 9. rujna 2016.

Godinama me supruga vara i ja to znam, iako je nikada nisam uhvatio na djelu...

Godinama me supruga vara i ja to znam, iako je nikada nisam uhvatio na djelu, “na kamari”, ali sam trpio, zbog djece, zbog sramote, a iskreno i zbog toga jer je mnogo volim. Trpio, trpio, ali više nisam mogao.

Kap koja je prelila čašu bila je kada sam se vratio sa posla i zatekao je sa mojim bratićem koji ima 17 godinu kako ispija kafu, sva sretna i nasmijana. U tome trenutku sam sve što sam skoro 20 godina trpio izbacio iz sebe, te sam počeo da razbijam po kući. Sasvim mi je jasno šta su radili prije te kafe iako oni govore da ja nisam normalan i da sve umišljam zbog svoje bolesne ljubomore.

Tražio sam razvod, a DROLJA mi pakuje da sam psihopata, želi da me smjesti u ludnicu i da mi oduzme djecu. Mislim da taj film neće gledati, dugo sam ja sve trpio, a ako i budem išao u neku ustanovu to će prije biti kazneno popravna, tačnije ZATVOR!

0 komentari:

Objavi komentar