ponedjeljak, 5. rujna 2016.

DANAS ME JE MOJA SUPRUGA OSRAMOTILA, PA NA NEKI NAČIN I UVRIJEDILA KAO NIKO NIKADA.

Danas me je moja supruga osramotila, pa na neki način i uvrijedila kao niko nikada. Kada se vratila sa posla prvo što mi je rekla,

sva sretna i nasmijana bilo je kako su joj kolege i kolegice na poslu rekli da ima prkrasne duge noge. Malo sam bio ljubomoran na to što njene kolege komentarišu njene noge te sam je upitao, A DA TI MOŽDA ŠEF NIJE REKAO KAKO IMAŠ I VELIKU GUZU, a ona mi je prolazeći pored mene kratko odgovorila NE, TEBE NIKO NIJE SPOMINJAO…

to ispade da sam ja guzica od čovjeka. Baš sam povrijeđen, jer nemate pojma koliko joj ugađam, toliko da mi mnogi govore da sam najveći papučar u državi. Sve sam dao za nju, a ona mi tako reče. Nikada joj to neću zaboraviti.

0 komentari:

Objavi komentar