subota, 3. rujna 2016.

BILA NAM JE PETA GODIŠNJICA I JA JEDNOSTAVNO NISAM ZNAO ŠTA DA JOJ KUPIM, TE SAM U KOVERTU

Bila nam je peta godišnjica i ja jednostavno nisam znao šta da joj kupim, te sam u kovertu ubacio 5 puta po 100 eura, te kratko napisao da sebi kupi nešto od mene. Mislio sam da je to OK. Sutradan me je probudio kurir brze pošte sa velikim paketom.


Mislio sam da je i ona meni priredila neko iznenađenje, međutim kada sam otvorio paket vidio sam sve poklone koje sam joj ikada kupio, sve do jednog, a na dnu je bila i koverta sa novcem koji sam joj poslao dan prije. Napisala mi je da se ne prodaje za novac i da se prodaje prodaval bi se za mnogo više od mojih 500 eura.


Da je očekivala nešto od mene, pa makr to bila samo obična ruža, ali da je od mene. Žene su čudo, ko bi rekao da ću izgubiti djevojku nakon 5 godina veze zbog toga što sam joj poklonio 500 eura. Mislim da je ona jedina žena na svijetu koja bi ovako odreagovala.

0 komentari:

Objavi komentar