utorak, 2. kolovoza 2016.

Zapostavljena sam kao žena. Muž mi je stalno na nekim poslovnim putevima, nema ga po mjesec...

Zapostavljena sam kao žena. Muž mi je stalno na nekim poslovnim putevima, nema ga po mjesec dana, a ja venem u stanu. Vene mi moja RUŽA. Zbog svega počela sam da po stare dane gledam filmove za odrasle i da maštam, da imam veoma grešne misli. Počela sam da razmišljam o komšiji koji ima 18 godina i koji često dolazi kod moje kćerke i pomaže joj oko matematike.

Prije mjesec dana, bila sam sama kod kuće, po običaju i uzela sam flašicu iz koje je on dan prije pio i počela da je guram u… (Bože šta pričam)… Ono zatvorila sam oči i zamišljala njega. U jednom renutku sam osjetila dodire na svojoj kuži, mislila sam da sam se toliko uživila i nisam željela da progledam, kako ne bih prekinula taj san. Međutim, ubrzo sam shvatila da to nije nIšta umišljeno i da je zaista neko na meni. ProgledAla sam i vidjela oca od tog kOmšije o kome sam razmišljal. ČovjeK kojeg iz dubine duše mrzim, kojeg nikada i ne pozdravljam na ulici.

Jednostavno mi je toliko odvratan da mi se gadi. Ali toliko Sam bila očajna i željna akcije da sam se bez ustručavanja prepustila. Kada je završio i kada sam došla “sebi” gorko sam se pokajala. Ne mogu da se pomirim sa činjenicom da sam sa njim spavala. Grozno. Dnevno Se kupam po 10 puta, ali nikako ne Mogu saprati osjećaj da je bio uz mene. FUJJ. Gadim se sama sebi. Ne znam ni kako Se stovrIo u mom stanu. Vjerovatno je tražio sina i mislio Da je kod mene, odnosno moje kćerke.

0 komentari:

Objavi komentar