utorak, 30. kolovoza 2016.

Trgovkinja sam i radim u jednom velikom tržnom centru na kasi. Do sada sam promijenila dosta...

Trgovkinja sam i radim u jednom velikom tržnom centru na kasi. Do sada sam promijenila dosta firma i uvjek je isto.


IAKO SMO (MI TRGOVCI) ljubazni, nasmijani i prijatni prema kupcima istina je da kupce mrzimo izdna duše. Često ih ismijajemo kada smo na pauzi komentarišući njihov način pričanja, hodanja, izgleda, pa do namirnica koje kupuju. Sve se vidi ko glumi gospodu i bogataše, a kupuju na sniženju. Juče mi je jedna dijaporka došla na kasu, dosadna do boga i jednostavno nisam se mogla istrpiti i pukla sam u smijeh, gledala sam je u oči i smijala joj se.


Kada me je upitala šta je smiješno rekla sam da sam se nečeg sjetila, a istina je da sam se njoj smijala odnosno njenoj šminki… da sam je mogla slikat bila bih najveći hit na internetu

0 komentari:

Objavi komentar