ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

TATA JE PREVARIO MAMU SA NEKOM JEFTINOM ŽENOM, A MAMA MU JE “OPROSTILA”...


Tata je prevario mamu sa nekom jeftinom ženom, a mama mu je “oprostila” samo zbog mene, kako bih imala oba roditelja i kako se ne bih pokvarila. Žrtvovala je svoj život radi mene. BAREM SAM TAKO MISLILA.


Od tada tatu naprosto mrzim, izbjegavam ga i ne komuniciramo nešto mnogo. Mama mi je bila sve, ali… neki dan sam je uhvatila… Ranije sam se vratila iz škole, a vrata spavaće su joj bila otvorena i vidjela je kako se preko skajpa “druži” sa nekim momčićem.


Ne mogu da vjerujem da je i mama ista kao i tata, žalosno koliko su pokvareni, ne znam zbog čega sve to rade, varaju jedno drugo. Jedva čekam da porastem i da ih napustim obadvoje. Sa koliko godina se može otići od roditelja, sada imam 12, ako neko zna?

0 komentari:

Objavi komentar