nedjelja, 28. kolovoza 2016.

SOČNE ŠNICLE RECEPT KOJI ME NAUČILA SVEKRVA I DAN DANAS GA KORISTIM


Sastojci  
8 kom šnicle
3 žlice brašna
1 žlica crvene mljevene slatke paprike
ulje
vegeta
3 češnja češnjaka bijeli luk


0,5dcl bijelog vina
2 žlice blagog ajvara

Priprema
1.
Batom istucite meso, ja sam koristila svinjetinu. Na tanjurić sam stavila brašno i papriku i meso pobrašnila samo s jedne strane.
2.
Zagrijte ulje u posudi i nakratko pecite meso. Najprije pobrašnjenu stranu pa onda drugu, svaku dvije-tri min. Kad ste popekli meso ulijte vode, začinite po ukusu i neka se dinsta na laganoj vatri.


3.
Ja sam dinstala malo duže jer meso nije baš mlado ali dovoljno je pola sata, po potrebi nadolijevati vode. Kad voda ishlapi i postane gust umak dodajte ajvar, vino i bijeli luk. Neka krčka još malo.
Posluživanje
Možete poslužiti sa tjesteninom, pireom ili čak sa rižom. Ja sam novopečena kuharica pa sam jako ponosna što su ostali prazni tanjuri, valjda je bilo dobro ili su ukućani bili jako gladni he he DOBAR TEK

0 komentari:

Objavi komentar