petak, 5. kolovoza 2016.

Prevario sam curu sa kojom sam bio 2 godine, iako sam joj uvjek govorio kako će zauvijek ostati...

Prevario sam curu sa kojom sam bio 2 godine, iako sam joj uvjek govorio kako će zauvijek ostati jedina žena koju volim i fizički, i psihički, duševno. Iako sam mogao proći da ona ne sazna, došao sam kod nje, priznao joj, jer nije zaslužila da je magarčim.


Gledala me ledenim pogledom, uzdahnula i rekla: “Nikad me nisi morao lagati.” Pošto je nisam shvatio, pitao sam je šta sam to lagao, ipak sam joj priznao tu prevaru. Rekla mi je: “Lagao si da me voliš, bezgranično kao i ja tebe, lagao si me da sam jedina.” Rekao sam joj da je volim, i da je to bilo sve na momenat, samo sex.


Ona se nasmijala i rekla: “Želim ti da u životu nađes nekoga koga ćeš voljeti kao ja tebe. Kad to nađes, shvatićeš da je zaista nemoguće da prevariš nekoga koga istinski voliš.” Sada sam oženjen, i sve što ću reći je da je bila u pravu. Kad vam se desi ono pravo- znate, i tu nema ni pomisli na druge ili bilo čega drugoga. Slađo, shvatio sam!

0 komentari:

Objavi komentar