nedjelja, 28. kolovoza 2016.

Pre 10-ak godina sam jako voleo jednu devojku ali ona me je ostavila jer sam bio siromasan….

Pre 10-ak godina sam jako voleo jednu devojku ali ona me je ostavila jer sam bio siromasan. Pre neki dan sedim u nekom restoranu, imam zakazan sastanak i vidim poznato lice, verovali ili ne,


bas nju. I tako mi malo popricali, ona udata i kaze mi: „Moj muz zaradjuje mnogo i jako smo bogati, sta si ti uradio sa sobom?” (Onako drsko) U taj mah dolazi covek sa kojim imam sastanak (njen muz). Cim je dosao rekao mi je: „Dobar dan gospodine, izvinite sto ste cekali”


a njoj: „Draga, ovo je moj sef, bez njega nista ne bi imali i jako sam mu zahvalan”. Naravno ja sam ovo znao, da je ona njegova zena i da on radi za mene ali nisam hteo da joj kazem da joj ne bude glupo posle one recenice.

0 komentari:

Objavi komentar