srijeda, 31. kolovoza 2016.

Momak me je ostavio jer je saznao da sam u srednjoj školi bila predmet ismijavanja, zbog mog...

Momak me je ostavio jer je saznao da sam u srednjoj školi bila predmet ismijavanja, zbog mog izgleda i finansijske situacije. Kaže da ne može da dozvoli sebi da izlazi sa curom koju su svi zezali, bez obzira koliko je dobra i koliko mu se sviđa jer tako kvari svoj ugled :


(. To je bilo previše i za mene. Nakon što sam se maksimalno potrudila da sredim fizički izgled, OPET PONIŽENJE. Zbog toga sam pala u tešku depresiju, čak sam pokušala i da izrežem vene. Od tada je prošlo preko 3 godine. Moj fizički izgled je kao kada sam bila srednja škola, ali to mi apsulutno nije bitno. Bitno mi je da povratim moje psihičko zdravlje i hvala


Bogu na dobrom sam putu. Tek kada se čovjek susretne sa pravim problemom shvati prave vrijednosti u životu. aš sam bila glupa jer sam zbog jednog običnog momka sebi i svojim roditeljima uradila sve ovo.

0 komentari:

Objavi komentar