četvrtak, 4. kolovoza 2016.

Moja prijateljica je prava drolja. Puši, pije, mijenja momke kao čarape, često i po trojicu promijeni...

Moja prijateljica je prava drolja. Puši, pije, mijenja momke kao čarape, često i po trojicu promijeni za jedno veče. Jedna je od onih što se po javnim WC-ima… ONO! Takva je i takvu sam je prihvatila, ali me je razočarala jer je prije 15-ak dana upoznala nekog momčića koji je sa roditeljima došao na odmor.

 Živi u Norveškoj, stvarno dobar momak, ne iskvaren, koliko znam i iz dobre i pobožne porodice. jeste da je moja prijateljica izuzetno lijepa, ali on se više navukao na to jer se prestavlja kao DJEVICA MARIJA. Rekla mu je da iako ima 23 godine da je još uvijek nevina, da nema poroka, da je pobožna. SVE ŠTO NIJE!

Kada sam čula da je taj momčić odlučio da je kada krenu nazad povede sa sobom i da je tako reći oženi otišla sam njegovim roditeljima i sve ispričala, kakva je ona ustvari i da treba da spriječa sve to, jer sam za razliku od nje ja ta kakvom se ona predstavlja i jednostavno savjest mi nije dala da ne kažem istinu. Nećete vjerovati, rekli su mi pa takve su sve djevojke u evropi, koju god da je tamo oženio isto bi bilo, a nju barem voli. Šokirala sam se kada sam sve to čula. Možda sam ipak ja ta koja je zalutala u ovaj vijek?

0 komentari:

Objavi komentar