nedjelja, 14. kolovoza 2016.

KAKO SKUHATI KUKURUZ - IZMEĐU DVA KUHANJA SAVJETI


Šta da vam kažem…ja sam i za ovo zvala Kraljicu Majku da je pitam kako da skuvam…’El sramota, ’el nije…ko priznaje, pola mu se prašta :) Manje dete me je pitalo kad ću kuvati kukuruz…hmmm, e…mislim se ja, još jednom kad ga skuvam…biće prvi put…uvek idemo kod nekog na kuvane kukuruze…


Pa ajd…No, ne bi ni toga bilo, da nisam čula kuma Gocu kako viče po prodavnici u kojoj radi: “Jel’ ima još kukuruza?” Na šta je dobila odgovor: “Ima…još nekih dva’es’ komada.”  Na šta sam ja: “A jel’…, oš’ ti to sve da kupiš?” Reče da neće…I tako, ohrabrih se za “čitavih” 5 komada za probu.
I kako? (ovo je za takve kao ja, ostali, kojima je smešno pitanje kako se kuva kukuruz, neka ne zamere… :) )
Pa…za početak, preskočite onaj deo traženja društva za obilazak njiva, plašenja strašila i mažnjavanja kukuruza. Kažu, nije zdravo…prskan je (…ako zanemarimo pitanje uzimanja bez nadoknade ).
Recept:
Dakle, kupite željeni broj kukuruza.
Skinete spoljne listove i bacite ih.
One unutrašnje poskidajte i poredjajte na dno laboške (šerpe) u kojoj ćete kuvati kukuruz.


“Razbrkatite” kukuruz iliti, poskidajte mu “brkove” i bacite ih.
Poredjajte kukuruze u labošku, nalijte ih vodom da prekrije. Možete ih prepoloviti, radi boljeg korišćenja prostora u labošci :)
Ja sam stavila i kašičicu soli, ali ne mora.
Poklopite labošku. Ja sam onako…naopačke, pa da usput poklopac i stisne kukuruze u vodu.
Ostavite da se kuva…pa, ako je jako mlad (reče Kraljica Majka) nekih 30 minuta. Ja sam kuvala  45 minuta, pošto mu nisam znala proceniti starost ili mladost :) Probala sam par zrna posle pola sata, ali za svaki slučaj, ostavila sam još malo…
Posle toga, ostaje vam da ga povadite…nema tu šta da se servira…posolite i uživate. Za one koji vole isprobavati, neka probaju sa malo margarina da ga premažu, mnogo je dobro i tako!
Posle uživancije u sočnom kukuruzu, ostaje vam  – zubotrebac :) i sredjivanje istih :)
Prijatno!

0 komentari:

Objavi komentar