ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Imam devojku, ide nam 10 meseci za 15 dana, bas jutros smo razmenili sifre od fejsbuka,,,

Imam devojku, ide nam 10 meseci za 15 dana, bas jutros smo razmenili sifre od fejsbuka, ona je izbrisala sve chatove, i dala mi sifru, hajd uredu je,od nekih osoba sam


na njenom profilu dobio odgovor hajd pricat cemo tu, jutro sa na njenom profilu kad stiže poruka od jednog tipa, posle jednog minuta te poruke nema. Imam instagram, setio sam se da udem na njen inst, imao sam sta videti, branimo jedno drugome izlaske


s momcima a ona meni s devojkama, kad god kaze da ce napolje ja izadem i proverim s kim je, bude s drugaricom, zadnjih par noci, kaze mi da je umorna i da mora lec rano jer ustaje u 6,i po porukama sam skontao da izlasi s drugim momcima, uzasan mi je osecaj a cutim jer je volim vise od svega, sta da uradim?

0 komentari:

Objavi komentar