subota, 6. kolovoza 2016.

Imam 23 godine i svake godine ljeto provedem u Hrvatskoj radeći sezonske poslove. Iz Bosne sam...

Imam 23 godine i svake godine ljeto provedem u Hrvatskoj radeći sezonske poslove. Iz Bosne sam i baš sam se zaljubila u kolegu koji je iz sjevernog dijela Hrvatske.

Od početka mi je obećavao da će mo nakon sezone da se vjenčamo i da ću da idem kod njegovih u Zagreb. Ono baš sam se zaljubila, a žena kada se zaljubi daje se 1000%. Dva mjeseca smo živjeli kao bračni par, dijelili sobu, krevet, hranu. IDILA, ali prije dva dana sve se srušilo.

 Na ljetovanje su mu došli supruga i dva sinčića. OŽENJEN JE!!! Htjela sam da umrem od žalosti, od bijesa, od poniženosti. Sve mi se sakupilo. Pored mene prolazi kao pored svih dtugih kolega, kao da nismo imali to što smo imali. Zašto mi je to uradi, zašto nije bio iskren?

0 komentari:

Objavi komentar