nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Djevojka, za koju sam bio spreman život da dam me ostavila SMS porukom, i to prije skoro 3 godine...

Djevojka, za koju sam bio spreman život da dam me ostavila SMS porukom, i to prije skoro 3 godine. Porasli su joj apetiti, a ja kao student joj nisam mogao ispuniti sve želje. Od tada je kao da sam šugav u gradu okretala glavu od mene.

Kao da se nikada nismo ni upoznali, a ne bili u vezi preko dvije godine. U međuvremenu sam završio faks i našao djevojku koja realno i iskreno fizički mojoj bivšoj nije ni do koljena, ali je NORMALNA i volime ovakvog kakav jesam. Prošli petak dok smo šetali gradom, stiže mi poruka, nakon skoro 3 godine, citiram :” hehe, nisi se valjda smuvao sa ovom,

NISKO SI PAO, hehe” na šta sam joj odgovorio “ZLATO I DIJAMENTI su nisko i duboko ispod BEZVRIJEDNOG blata i zemlje” Misli sada kada sam dobio dobar posao da se vrati. glupa sponzoruša!

0 komentari:

Objavi komentar