nedjelja, 28. kolovoza 2016.

Bio sam u vezi sa prekrasnom djevojkom skoro dvije godine kada mi je moj najbolji drug...

Bio sam u vezi sa prekrasnom djevojkom skoro dvije godine kada mi je moj najbolji drug, pod dejstvom alkohola, rekao da je čak 5 puta spavao sa mojom djevojkom u zadnjih 5-6 mjeseci. Baš sam poludio, poželjeo sam da sam nasilnik i da prvo njega, a onda nju prebijem od batina, ali na moju žalost nisam.

Ustao sam i otišao kući. Odma ujutro sam zvao djevojku i tražio da mi sve objasni i kaže zašto je sa mojim najboljim drugom,a ona se klela mrtvom babom koju volI više nego išta na svijetu da me nikada nije prevarila sa njim, čak je počela da plače. Znam je godinama i vidio sam da je iskrena i shvatio sam da je ustvari moj najbolji drug ljubomoran jer imam prekrasnu, lijepu, pametnu djevojku, djevojku koju sam trebao da ženim tog ljeta i da je sve izmislio kako bi me odvojio od nje.Moje sumnje je i on sam potvrdio, taj dan kada smo ja i djevojka zajedno otišli kod njega.

Jbg ne mogu da vjerujem da neko može da bude toliko zloban, a najbolji smo drugovi. Od tada izbjegavam da imam ikakav kontakt sa njim, a u sretnom sam braku već skoro 3 godine. Da sam bio naIvan i glup i da sam povjerovao u njegove laži raskinuo bih sa njom, sreća pa sam prilično inteligentan pa sam sve navrijeme prokužio.

0 komentari:

Objavi komentar