nedjelja, 7. kolovoza 2016.

AROMATICNI KRUH ZA KOJI CE VAM SVI TRAZITI RECEPT


Sastojci
Za testo
400 gr. brasno
1 zlicica secer
1/2 zlicica soli
7 gr. suvi kvasac ili 20 gr. svezi
260 ml. mleka
50 gr. margarin, maslac ili putar

Za punjenje
80 gr. margarin, maslac ili puter
7-8 cesnja beli luk
2-3 zlice seckani persin
na ukus osoliti
Za premazati ih
1 jaje

Priprema
1.
– Najpre spojiti puter, so i kroz presu stisnuti beli luk, dodajte sitno iseckani persin, oformiti stapice i stavite u frizider.
2.
– Potrebna gramaza za testo od Puter, margarin ili maslac otpite i stavite sa strane.
3.
Izmesajte u brasno kvasac, dodajte secer, so i sa mlako mljeko zamesite testo pritom dodajuci od rastopleni puter, maslac ili margarin.Treba da dobijete fino sredno meko testo. Pokrijte i ostavite da naraste.
Po
4.
Kad je testo naraslo istresite ga na radni sto.. podeliter na onoliko komada koliko vi zelite da imate i zavisi u koju velicinu , sa rukom ili oklagijom rastegnite koru, premazati od spremljeni fil ili ako se vec stisnuo u frizider onda isecite i stavite iznad koru,zarolajte – napravite sa nozem zaseci pa i tamo stavite od fil.

5.
Kad ste sve zarolali- premazati sa jedno jaje koje ste lako sa vilicom razmutili, stavite u rernu i tek sada istu ukluciti na 180 stepeni i pecite. Oni sami kazu kad su gotovi peceni… takao se lepo zarumene.. ma to vec i znate sami da ocenite.
Posluživanje
Zabeleska:
– U samo testo nisam koristila nista od ono sto je po receptu nego sam jednostavno odmeerila svinska mast, rastopila i dodala u testo. – stalo samo malo od jedan baget za naredni dan – super svezina je bilo, meko ko dusa.
– Izmesala sam puter i suvo origano, doterala na moj ukus za soli, dodala malo i bibera… nisam imala persin pri ruci, a tako je bilo kasno kad sam odlucila da spremim ove bagete, posto sam spremala ovakvo punjenje i sa persinom pa uocila i razliku – meni se vise dopalo sa origanom. To ostaje vi sami da odaberete sta cete i kako cete spremati samo punjenje.
– Posto je bilo kasno, nisam punjenje stavljala u frizider, nego jednostavno premazivala.
– Kad sam podelila testo na 5 dela – svako sam prvo jedanput zarolala u manje rolate, onda sam sa oklagijom opet rastegnula pocevsi od uskoj strani i opet zarolala… pa onda sa rukom dooformila i istegnula bagete. Mislim da je to nesto klucno oko toga kako ce testo izgledati. Napravila sam zaseke i stavila od punjenje. Nisam unutra stavila zato sto nisam imala nit dovoljno kolicinski, nego ostavila samo za da napunem zaseke (djepovi).
To je to – uzivajte u ove mekane bagete.

0 komentari:

Objavi komentar