nedjelja, 3. srpnja 2016.

Živim u Americi, za balkanske uslove sam izuzetno bogat, a nakon očeve smrti sam naslijedio veliku

Živim u Americi, za balkanske uslove sam izuzetno bogat, a nakon očeve smrti sam naslijedio veliku količinu obradiivog zemljišta. Želio sam to sve pokloniti mome bratu, jer zaista mi ne treba.

Obzirom da je tata uvijek govorio kako je njegov stariji sin loš čovjek odlučio sam prvo da ga testiram. Zamolio sam ga da mi nađe kupca za zemlju. Pokušao je da me prevari i ponudio mi skoro duplo manje nego je stvarna vrijednost. Kada sam nakon toga došao u Hrvatsku šokirao sam se kada sam vidjeo moju kuću kako je zarasla u travu i živicu, a uredno mu šaljem svaki mjesec po 50 DOLARA da mi održava okućnicu.

 Prodao sam sve i zemlju i kuću, ne upola cijene, nego skoro sam džaba dao jednom poštenom čovjeku iz sela. Više se neću ni vraćati, jer nemam kome, oni koji su me voljeli oišli su na neka ljepša mjesta. A MOJ BRAT, ZAISTA JE TATA BIO U PRAVU, LOŠ ČOVJEK, BEZ DUŠE…

0 komentari:

Objavi komentar