nedjelja, 31. srpnja 2016.

Svekrva mi je bila kao rodjena majka,sve dok njen stariji sin,brat od mog muza nije


Svekrva mi je bila kao rodjena majka,sve dok njen stariji sin,brat od mog muza nije dosao kod nas u goste,otisao sa nasim autom da se vidi sa djevojkom,a zapravo je opljackao benzinsku pumpu…Sve su svalili na mene,jer je auto bilo registrovano na


moje ime,a on je nestao.. Nakon nekog vremena odemo svekrvi u goste nenajavljeni,i istog tog “nestalog sina” zateknemo kako sjedi,pije kafu sa njom!Uspjela mu je pomoci da pobjegne iz zemlje,a meni,tada trudnoj ostavila sve to na vratu! Imam troje


djece,znam sta je majcinska ljubav,ali ne bih mogla biti toliko nepravedna i dopustiti da tudje dijete ispasta da mom bude dobro..I nakon 3 godine,svaki put kad se vidimo sve te slike mi se vrate u glavi,ne znam kako se izboriti,kako ponovo vjerovati?

0 komentari:

Objavi komentar