četvrtak, 7. srpnja 2016.

RADIM U DRŽAVNOJ SLUŽBI I SVAKOG DANA DOLAZIM KUĆI U ISTO VRIJEME, GDJE ME ČEKA VOLJENI...

Radim u državnoj službi i svakog dana dolazim kući u isto vrijeme, gdje me čeka “voljeni ” muž sa kojim sam u braku 9 godina i nikada nije radio nigdje. Moja je plata dovoljna da lijepo živimo.


Prije desetak dana sam se sasvim slučajno ranije vratila sa posla i on je bio oduševljen jer me vidi, rekao je da će da mi skuha kafu, a ja sam otišla da se presvučem. Otvorila sam vrata ormana iz kojeg je doslovno ispao potpuno gol komšija Toni. Vrisnula sam misleći da je provalnik, ali u sekundi mi je bilo jasno PA ON MENE VARA SA… .


Sišli smu u prizemlje gdje je on čekao jasno znao je da je njegovim prevarama došao kraj. Bez puno razgovora istjerala sam ga iz stana, ali evo nakon 10 dana počinjem da razmišljam o njemu, želim ga pored sebe.
Ne znam šta da radim.

0 komentari:

Objavi komentar