nedjelja, 3. srpnja 2016.

ODLIČA SOS ZA ČAROBAN UKUS SVAKO JELU...Sos od peršunovog lista i crnog luka


Sastojci:
– 1 crni luk
– 2 kašikice seckanog peršunovog lista
– 3 kašike brašna (ja sam stavila 2)
– 2 kašikice vegete
– na vrh noža bibera


– na vrh noža šećera
– 3 dcl vode
– 2 vrhom pune kašike kisele pavlake
– ulje
(na vrh noža – otprilike trećina kašikice 🙂  )

Priprema:
Lukac iseckamo na sitno, sitnije, može i narendati, pa ga udinstamo na ulju. Skinemo sa vatre, dodamo brašno, razmutimo, dodamo malo vode i nazad na vatru, pa mešamo, samo malo da upržimo brašno. Dodamo na to peršun i začine, sipamo ostatak vode i stalno mešajući nekom mutilicom od koje se brašno ne zgrumenča, kuvamo dok se ne zgusne. Što se mene tiče, nije loše ni redje, kada se prelije preko mesa i krompira, no lakše bi bilo klopati da je bilo konkretnije. Na kraju, skinemo sa vatre i dodamo pavlaku.


Naravno da je zdravije (to sam već naučila od mojih „kolega“ kuvara) kuvati sa gustinom, pa može i tako, umesto brašna, razmutiti gustin u malo hladne vode i naliti na upržen lukac, a ostalo kako sam gore već napisala. I tako…izvedoh ja seminarski rad na veoma jednostavnu temu…sve u svemu, vredi probati.

0 komentari:

Objavi komentar