subota, 2. srpnja 2016.

Mrzim da imam dugu kosu i uvijek sam se šišala kratko, DO PROŠLE GODINE...

Mrzim da imam dugu kosu i uvijek sam se šišala kratko, DO PROŠLE GODINE :(. Inače sam prirlično ravna, nemam velike grudi, tačnije NEMAM GRUDI UOPŠTE. Prošle godine sam sa drugaricama išla na more i onako sve su dugokose,

bujnih grudi, osim mene i dok smo tako bile na plaži priđe nam jedan dječak od nekih 6-7 godina i onako u čudu me gledao. Onda me pitao A ZAŠTO TI NOSIŠ ŽENSKI KUPAĆI. U početku mi je bilo simpatično rekla sam mu ZATO JER SAM ŽENSKO LJUBAVI… a onda je on rekao KAKO, PA TI NEMAŠ NI DUGU KOSU, NI CICE.

Kada u se moje drugarice počele smijati, nekako mi je baš bilo krivo i baš sam se naljutila. Ustala sam sa peškira i jednim potezom skinula donji kupaći te mu rekla AL NEMAM NI PIŠU!!! Tada sam shvatila da me na 100-tine ljudi gleda i naprosto se zgražava nadamnom, dotrčao je i otac mališana, uprtio ga i odnio sa sobom. Od tada puštam da mi barem kosa naraste, ako ne može ništa drugo, ali baš mi mnogo smeta.

0 komentari:

Objavi komentar