petak, 1. srpnja 2016.

JUTROS SAM OVO PRAVILA DJECI ZA DORUČAK, KLINCI TOLIKO ODUŠEVLJENI DA SUTRA IDE NOVA TURA


Sastojci
500g tijesta za pizzu
Brzi umak od rajčice :
2žlice maslinovog ulja
400 g sjeckane rajčice/konzerva
1žličica meda
1/2žličice praška za pecivo

1 češanj češnjaka
sol
Ostalo:
1 žlica maslinovog ulja
1žličica sušene majčine dušice/bosiljak i sl.
300g toplivog sira
4 žlice naribanog parmezana
30-tak fetica suhe zimske salame/

Priprema
1.
Napravite tijesto za pizzu koje najvise volite i inace radite.Ja sam koristila ovo tijesto za pizzu
Tijesto razvaljajte i narezite na kockice 5x5/trebalo bi vam ispasti oko 30-tak kom.
Ako stavljate mozzarellu onda je prije marinirajte u malo maslinovog ulja ,dodajte majcinu dusicu i malo soli,obican toplivi sir nemojte soliti.
Sir koji ste izabrali izrezite na kockice .
Stavite na svaki kvadrat tijesta komad sira i po želji šunku ili neku zimsku suhu salamu.
2.

Napravite brzi  umak od rajcice/neki od mojih prijatelja su ovaj recept raditi s kecapom i rekli su da je bilo fino, ja nekako vise volim umak koji sama napravim a treba doslovno 5 min/jer mi nije puno sladak kao kecap:
U posudu zagrijte maslinovo ulje dodajte sitno nasjeckani cesnjak,pustite sekundu da zamirise ,dodajte rajcice ,med,pecivni prasak.Pustite da lagano krcka nekih 5 min.,da se sve poveze .
Malii trik:pecivni prasak smanjuje kiselost rajcice pogotovo zimi kad ih koristimo konzervirane.Posolite po ukusu.
Zarolajte kuglice tijesta zajedno sa nadjevom.Odlozite na radnu povrsinu ,poklopite i pustite da se dize 30min.
3.
Na dno posude/ja sam koristila dimenzija25x30/ stavite polovinu umakak od rajcice .Poslozite kuglice da se ne dodiruju.Prelijte ostatak umaka po kuglicama koristeci se zlicom da svaka kuglica bude premazana umakom.
4.
Premazane kuglice pospite naribanim sirom i parmezanom.
Pecite u zagrijanoj pecnici na 220C na zadnjoj vodilici nekih 40min.ili dok ne dobiju finu boju.
Gotovu pizzu izvadite iz pecnice i ostavite stajati 10min. prije serviranja da tijesto upije sav umak i da se malo ohladi prije serviranja.

0 komentari:

Objavi komentar