nedjelja, 12. lipnja 2016.

Već 6 godina se zabavljam sa jednom djevojkom, a tri godine smo vjereni...

Već 6 godina se zabavljam sa jednom djevojkom, a tri godine smo vjereni, ono samo treba da se vjenčamo. Zadnje 4 godine je redovno varam sa njemom sestrom blizankom.


Malo čudno, potpuno su iste, ali u krevetu razlia nebo i zemlja, ali je zato moja vjerenica mnogo boli čovjek od nje, baš za brak, djecu, porodivu uopšte. Međutim, stvar se otela kontroli i sestra je ostala trudna i stvarno ne znamo šta da radimo. Uglavnom rekao sam jo da malo sačeka i obećao sam joj platiti abortus u najboljoj klinici, ali ako bude nosila žensko dijete, ako bude muško rekao sam joj da rodi, jer nije uredu abortirati mušku djecu.


Ja obećao sam da ću nju u tome slučaju uzeti za ženu i da ćemo zajedno pobjeći u Ameriku kod moje tetke, ali istina je da ja sa njom ne mogu živjeti jer je glupa kao panj, te ako se desi da nosi muško neka ga rodi jer opet kažem grijeh je abortirati muško, a ja u tom slučaju sam bježim za Ameriku i više se ne vraćam.

1 komentar:

  1. Koji si ti idiot! Ne samo što ga guraš gde ne treba, nego što misliš da je u redu da se abortiraju ženska deca a ne muška. Jao tvom detetu bilo kog roda da je pored oca kao ti.

    OdgovoriIzbriši